Logistikas Oy – Logistiikkapalvelut

Asiakastyytyväisyyskyselystä hyvät tulokset – Palvelumme kehittyy yhdessä asiakkaiden kanssa

Logistikas kehittää toimintaansa jatkuvasti palvellakseen asiakkaitaan yhä paremmin. Yhtenä työkaluna palvelujen kehittämisessä on asiakastyytyväisyyskysely, joka toteutetaan joka toinen vuosi. Tämän vuoden kyselyn tulokset on tiedossa ja toimitusjohtaja Toni Brigatti katselee niitä erittäin tyytyväisenä.

Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista Brigatti haluaa erityisesti nostaa esiin kaksi tärkeää lukua, joissa molemmissa on tullut parannusta edelliseen kyselyyn verrattuna: suosittelutodennäköisyyden keskiarvo (asteikolla 0-10) on nyt 9,1 kun se aiemmin oli 8,6 ja NPS-luku on erittäin korkea 70 (2018 luku oli 53).

– Olemme onnistuneet monella osa-alueella hyvin, ja tuloksista välittyy arvojemme mukainen toiminta. Samalla toki aina löytyy kehitettävää, ja kehitystyötä tulemme tässäkin tilanteessa tekemään.

Arvojen mukaisella toiminnalla Brigatti viittaa kyselyn tuloksiin, jossa arvostetaan Logistikas Oy:n ja sen henkilökunnan luotettavuutta, helppoutta, palvelua ja asennetta.

– Se lämmittää erityisesti mieltä, sillä koko Logistikas Oy:n henkilökunta on asiakkaitamme varten. Haluan, että koko porukkamme ymmärtää, että kun asiakkaamme menestyy niin mekin menestymme. Tämä viesti on selkeästi mennyt läpi ja välittyy hienosti myös asiakkaillemme asti, Brigatti sanoo.

"Aktiivinen logistiikka-osaaja, jolla on aito halu palvella laajemmalla palvelukonseptilla."

– Palaute asiakastyytyväisyyskyselyssä

Myös kehitettävää löytyy

Asiakastyytyväisyyskysely on Logistikas Oy:lle tehokas tapa parantaa palvelua ja ymmärtää paremmin miten asiakkaat kokevat yhteistyön. Myös tämänkertaisessa kyselyssä kehityskohteita löytyi.

– Viimeiset vuodet ovat olleet meille kovan kasvun aikaa. Silloin on tärkeää pitää asiakkaat informoituna siitä missä mennään ja miten tilanteet kehittyvät. Tässä meillä on petrattavaa ja olemme tarttuneet toimeen jo ennen kyselyäkin. Kysely vain vahvisti ajatuksiamme, Brigatti kertoo.

Tällä Brigatti viittaa muun muassa prosessien ja dokumentaation jatkuvaan kehittämiseen sekä palvelujen ja hinnoittelun läpinäkyvyyteen.

Kyselyn toteutti Suomen Palvelututkimus Oy, joka tuottaa Logistikas Oy:lle säännöllisesti myös henkilöstötyytyväisyyskyselyn

Lisätietoja:

Fill out my online form.
Use Wufoo templates to make your own HTML forms.