Logistikas-yhtiöiden asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset
Logistikas teetti tänä syksynä asiakastyytyväisyystutkimuksen, johon vastasi 70 asiakastamme. Tutkimuksen teki Suomen Palvelututkimus / Camp Consulting ja vastauksia saatiin puhelinhaastatteluina sekä verkkokyselyn kautta.
– Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme tutkimukseen osallistumisesta ja arvokkaasta palautteesta. Saimme paljon positiivista palautetta luotettavuudesta ja joustavuudesta, toimitusjohtaja Toni Brigatti kertoo.
– Asiakkaamme kokivat saavansa nopeaa ja mutkatonta palvelua. Logistikas-yhtiöiden kaupalliset ja tuotannolliset yhteyshenkilöt koetaan asiantunteviksi ja palveluasenteeltaan ystävällisiksi.
– Kehityskohteina mainittiin kustannustehokkuuden lisääminen ja logistiikkayhteistyön pitkäjänteinen kehittäminen. Logistiikkakumppanilta odotetaan rohkeita ideoita, tehokkuutta ja ennakointia. Näihin asioihin lisäämme panostuksia jatkossa, Brigatti lupaa.
Muutamia nostoja tuloksista:
- Asteikolla 0 – 10 asiakkaamme suosittelevat palveluitamme muille yrityksille keskiarvolla 8,6 (NPS-luku 53)
- Luotettavuus: 9,1
- Asiakkaan erityistarpeiden huomiointi: 8,9
- Reagointi yllättäviin muutoksiin: 8,8
- Yhteistyön kehittäminen: 8,5