Logistikas Oy – Logistiikkapalvelut

Toni Brigatin vinkit onnistuneeseen logistiikan ulkoistukseen

Toni Brigatti, Logistikas Oy

Asiakkaan tarpeen, tavoitteen ja liiketoiminnan ymmärtäminen on kaiken palveluliiketoiminnan ytimessä. Näin on myös logistiikkapalveluissa. Me kannamme vastuuta asiakkaamme onnistumisesta ja liiketoiminnan tavoitteista, mitä tulee logistiikkaan. Ymmärrämme, että asiakkaamme onnistuminen mahdollistaa myös meidän pärjäämisemme.

Tässä yhtälössä ensiarvoisen tärkeää on osaava ja sitoutunut henkilökunta. Myös luottamus asiakkaan ja meidän välillä on tärkeää, koska olemme osa heidän kriittisiä toimintojaan.

Toni Brigatti, toimitusjohtaja, Logistikas Oy

Brigatin vinkit onnistuneeseen logistiikan ulkoistukseen:

  1. Mitä parempi tarjouspyyntö on, sitä parempia tarjouksia saat. Hyvän tarjouksen saa aikaan teettämällä perusteellisen logistiikan nykytilan kartoituksen: mitkä ovat tällä hetkellä kustannukset, prosessien pullonkaulat ja käytössä olevat resurssit?

  2. Luottamus ja läpinäkyvyys. Kumppanuudessa luottamuksellinen suhde tarkoittaa sitä, että kun asioista sovitaan, niin sen jälkeen ollaan samassa veneessä ja kumppaneilla on yhteinen maali.

  3. Haltuunottosuunnitelma ja toteutus sekä toiminnan jatkuva kehittäminen. Jos ulkoistuksen haltuunottovaiheessa tapahtuu virheitä, varastoja ei inventoida kunnolla, tietojärjestelmän integraatio tai henkilöstön siirto ei onnistu, niin se vaivaa koko yhteistyön ajan. Nämä täytyy tehdä huolella.

Fill out my online form.
Use Wufoo templates to make your own HTML forms.